Vi gir kaffe – Mens vi venter… Af Morten Kistrup

morten_kistrup_veniceDet er en mærkelig tid, den her. Mens vi venter på reaktionerne på ”Sober”. Over hundrede plader er sendt ud til diverse blade, aviser og magasiner. Og så er der blot en ting at gøre… at vente.

Ventetiden bærer en vis uforløst energi i sig. Spændingen kan mærkes i bandet – hvordan tager folk imod vores plade? Og samtidig er der ikke mere vi selv kan gøre. Pladen er færdig og den er udgivet. Punktum. Det er her det ’uforløste’ kommer ind. Bare der kommer anmeldelser!?

Vores pladeselskab Cope Records har haft pladen med til ”plugging” – altså det forum, hvor det besluttes, hvorvidt I derude (for I er vel derude?) kommer til at høre vores single på radioen. Også her kan ventetiden mæres i mavsen! Bare der kommer en radiosingle!?

Venice krydser fingre!

Mens vi venter… er et nyt Venice projekt under opsejling… ”The Venice Live Project”! Jeg kan nemlig afsløre, at bandet Venice – trods ventetiden – ikke har forladt øvelokalet. Uden at sige for meget, kan jeg her løfte sløret for, at der selvfølgelig er en ”rigtig” LIVE KONCERT på vej. Vi er pt. ved at skrue det helt rigtige sæt sammen til den helt rigtige koncert på det helt rigtige spillested! Og det kommer ikke til at gå stille for sig. Både gamle og nye lyttere kan godt glæde sig til koncerten, vi i bandet har ventet længe på: ”Sober LIVE”.

Hvor og hvornår og hvordan og hvorledes vil jeg foreløbig lade være en Cliffhanger… og hvem bedre til at følge op på den end Mark, som – i sin egenskab af production manager – har taget den på sin kappe. Mark? Så venter vi lidt igen… På gen- læs, lyt og syn!

Morten, Venice

5 kommentarer

  1. JEG VENTER OGSÅ!!!!

    Har i også husket at sende albummet til online butikkerne?
    Jeg bestilte albummet hos cdon.com d. 29. april, og har stadig intet hørt fra dem.
    De har endnu ikke trukket pengene på min konto, så nu har jeg skrevet og bedt dem annullere ordren!

    Jeg var desværre ikke i stand til at komme til release-partyet, så jeg kunne købe albummet direkte fra “kilden”, og var derfor nødt til at bestille hos cdon.com. Det tror jeg ikke jeg ville gøre en anden gang.

    Der mangler også en mulighed for at kunne købe albummet som mp3-download, hvilket jeg ville have gjort hvis muligheden var der… Instant gratification, you know 😉

    Det er under al kritik!

  2. Hej Michael

    Er ked af at høre der har været lang vente tid, men vi har skam sent til online butikkerne. Kan forstille mig der er lidt længere leveringstid her i starten indtil de har fået pladen ind i systemet osv.

    Vedr. køb af albummet digitalt er det også sendt afsted hvor vi venter på en “godkendelse” som der desværre trækker lidt ud. Så snart den er kommet smider vi et link her på bloggen direkte til steder man kan købe den digitalt.

    Bortset fra det er det fedt du har lyst til at støtte os 🙂

    Håber vi ses til en af vores koncerter som vi offentliggøre inden længe…

    Break

    Mark, Venice

    • Jeg er godt klar over at det ikke er jeres skyld, men den behandling jeg har fået hos cdon.com og deres kundeservice, gør at jeg aldrig handler dér mere…

      Jeg håber også at mindst én af de fremtidige koncerter er på en dato der ikke kolliderer med andre ting, for det er godt nok længe siden jeg sidst så jer live …jeg tror det var på Rust i forbindelse med udgivelsen af “You Don’t Even Know Me”.

  3. […] Venice m. Cope Records til plugging By bergholt2008 Den svaere ventetid — cd’en er ude, anmelderne kontaktet, kaffen paa kanden, og pladeselskabet, Cope Records, holder plugging-moeder med DR. https://venicesober.wordpress.com/…nice_live/ […]


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Skriv et svar

