TAK!! – Af Mark Rosenby

mark-rosenby5Efter et par dage hårdt ramt af tømmermænd har hverdagen stille og roligt fået indhentet mig, og arbejds- / blogginghatten skal findes frem igen (ikke at jeg sidestiller et blogindlæg med arbejde, men det falder mig stadig ikke helt naturligt at sætte mig ned og skrive et blogindlæg).

Festen er slut, og pladen er blevet sendt på gaden med et brag. Derfor vil jeg gerne rette en STOR tak til alle de mennesker, der dukkede op i lørdags, og gjorde det til en uforglemmelig aften for hele Venice. Det var en helt speciel fornemmelse, at se så mange mennesker samlet på et sted for at fejre ”Sober” med os. Så tak for det.

Dagene derpå har gået med at bladre div. aviser og hjemmesider igennem for at se om der skulle være faldet en anmeldelse eller to af. Der har ikke været det store endnu, men det skal nok komme. Den første flotte anbefalding er dog kommet fra vores ”bloggingbrother” Capac som kan læses her http://www.capac.dk/wordpress/?p=7503.

Vi har meget mere under opsejling, som vi håber på at kunne løfte sløret for inden for de næste par dage, så det bliver et hurtigt bekendtskab med bloggen fra min side denne gang. Vi vender stærkt tilbage når vi alle er blevet helt ”Sober” ☺

Break
Mark, Venice

Skriv en kommentar

Endnu ingen kommentarer.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Skriv et svar

