Any time now – af Søren Wikke

soeren_wikke_veniceHej med jeg alle sammen
Jeg ville bare sige tak for responsen på mit sidste blogindlæg. Og på de andres selvfølgelig.
Som I jo nok ved, er det ved at være lige op over, og vi venter at ha ´pladen i hånden any minute now. Vi glæder os alle sammen sindssygt meget, til at smide den i spillen og sidde at kigge/lytte med vores små fingre, øjne og øre hvad det egentlig er, vi har gået og brugt vores tid på.
Og for lige at referere til mit tidligere blogindlæg, ang. alle jer jeg ikke har mødt endnu, så håber jeg at møde jer til vores release fest d. 25.

Glæder mig til at se jer alle sammen.

K.h. Søren
(Til Jannick. Jeg var småfuld da jeg skrev det. så fejl bedes udbedres (- ; )

[Gjort! Ja, så nåede albummet at komme i mellemtiden, men vi synes alligevel ikke I skulle snydes for Sørens indlæg]

1 kommentar

  1. Jørgen…?

    Break

    Mark, Venice


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Skriv et svar

